MONDZORG OP HOOG NIVEAU

  • Complete mondzorg voor het hele gezin
  • Geen wachtlijst voor nieuwe patiënten
  • Persoonlijk aandacht voor iedereen

U bent van harte welkom! Online inschrijven in slechts 2 minuten.

 

Direct inschrijven

Onze patiënten geven ons een 7,1
7,1/1026
starstarstarstarstar

Reviews

Vorige123
Naam:
Geslacht: vrouw
Datum:
Beveelt u dit bedrijf aan: ja
Samenwerkende Mondzorgcentra MZC Burgraadt
star star star star star 9/10
Beoordelingen Samenwerkende Mondzorgcentra oAuth
Goede (na)zorg, de tandtechnicus werkte heel rustig, uitleg uitstekend.

Heeft u opvallende sterke punten?
Vriendelijk personeel
Naam:
Geslacht: vrouw
Datum:
Beveelt u dit bedrijf aan: ja
Samenwerkende Mondzorgcentra MZC Oosterparklaan
star star star star star 10/10
Beoordelingen Samenwerkende Mondzorgcentra oAuth
Zeer tevreden!

Heeft u nog verbeterpunten/tips?
Geen.

Heeft u opvallende sterke punten?
Tandarts Peter is zeer vakkundig en stelt je gerust ook al heb je een beetje vrees voor de tandarts behandelingen.
Naam:
Geslacht: vrouw
Datum:
Beveelt u dit bedrijf aan: ja
Samenwerkende Mondzorgcentra MZC Noordsingel
star star star star star 10/10
Beoordelingen Samenwerkende Mondzorgcentra oAuth
Professionele maar vriendelijkeontvangst en behandeling.

Heeft u opvallende sterke punten?
Behandeld door tandarts mevr Munoz Bravo met veel geduld maar wel zeer kundig.

Heeft u nog verbeterpunten/tips?
Nee
Naam:
Geslacht: vrouw
Datum:
Beveelt u dit bedrijf aan: nee
Samenwerkende Mondzorgcentra MZC Burgraadt
star star star star star 4/10
Beoordelingen Samenwerkende Mondzorgcentra oAuth
Onpersoonlijk en kil. De praktijk voelt aan als een fabriek en zo wordt je als patient ook behandeld. Daarnaast heb ik laatst mijn verstandskies moeten laten trekken (normale kies, niet groot, niet scheef, niks bijzonders) en dat is naar mijn mening niet goed gedaan. M'n hele mond ligt aan flarden. Ik stond binnen 10 minuten weer buiten. Ik was goed verdoofd dus ik heb niks gevoeld maar of het nou echt nodig was om zelfs mijn neus en oog te verdoven! Vervolgens duurde het ruim 3 uur voordat het bloeden stopte en de volgende dag kon ik een antibiotica kuur komen ophalen omdat mijn wang zo enorm gezwollen was! Nu een week later is de zwelling minder maar alles is hard en dik en ik kan mijn mond nauwelijks open doen.

Heeft u nog verbeterpunten/tips?
Het zou fijn zijn als ik dezelfde tandarts kon houden ipv van elke keer een ander. Erg onpersoonlijk en onprettig. Zeker omdat ik aangegeven heb dat ik een lichte tandartsvrees heb (destijds bij Levident).
Naam:
Geslacht: man
Datum:
Beveelt u dit bedrijf aan: nee
Samenwerkende Mondzorgcentra MZC Oosterparklaan
star star star star star 1/10
Beoordelingen Samenwerkende Mondzorgcentra oAuth
Helaas moet ik zeggen, dat ik niet tevreden ben met deze tandarts praktijk. Sinds enkele jaren is daar nu een ander tandarts gevestigd. En zijn alle trouwe medewerkers die ik al sinds het begin 2003 die daar begonnen. Allemaal weg. De afspraken gaan mis. Mijn afspraak werd verwisseld met iemand die hetzelfde achternaam heeft. Je afspraak word afgezegd, omdat de tandarts niet meer kan , vervolgens wil je een nieuwe afspraak maken. En dan is de hele agenda vol! Uiteindelijk ben ik sinds dit nieuwe jaar 2017 nog geen een keer geweest, maar betaal wel mijn premie het hele jaar door aan de zorgverzekeraar. Uiteindelijk ga ik nu na 13 jaar weg bij deze praktijk. Ook de nieuwe mensen die dit hebben overgenomen zijn niet vriendelijk.

Reactie MZC
Beste meneer, Wij betreuren het dat u ontevreden bent over onze tandartspraktijk. Sinds 2014 hebben we een nieuw team met 4 tandartsen, 2 mondhygiënisten en 3 preventie assistenten. Helaas kan het wel eens voorkomen dat er een fout gemaakt wordt aan de balie. Op het moment dat wij hiervan op de hoogte zijn of gesteld worden, lossen wij dit altijd op door bijvoorbeeld extra ruimte te creëren bij één van onze tandartsen. Op dit moment kan iedereen binnen een week terecht bij één van onze tandartsen. Bij de mondhygiënisten en preventie assistenten duurt dat iets langer, waardoor we per 1-7-2017 het team uitbreiden met een nieuwe behandelaar. Graag ontvangen we uw gegevens, zodat we contact met u op kunnen nemen om een passende oplossing te vinden. U kunt uw mail richten naar info@mzcoosterparklaan.nl en wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Team MZC Oosterparklaan
Naam:
Geslacht: man
Datum:
Beveelt u dit bedrijf aan: nee
Samenwerkende Mondzorgcentra MZC Oosterparklaan
star star star star star 1/10
Beoordelingen Samenwerkende Mondzorgcentra oAuth
Helaas moet ik zeggen, dat ik niet tevreden ben met deze tandarts praktijk. Sinds enkele jaren is daar nu een ander tandarts gevestigd. En zijn alle trouwe medewerkers die ik al sinds het begin 2003 die daar begonnen. Allemaal weg. De afspraken gaan mis. Mijn afspraak werd verwisseld met iemand die hetzelfde achternaam heeft. Je afspraak word afgezegd, omdat de tandarts niet meer kan , vervolgens wil je een nieuwe afspraak maken. En dan is de hele agenda vol! Uiteindelijk ben ik sinds dit nieuwe jaar 2017 nog geen een keer geweest, maar betaal wel mijn premie het hele jaar door aan de zorgverzekeraar. Uiteindelijk ga ik nu na 13 jaar weg bij deze praktijk. Ook de nieuwe mensen die dit hebben overgenomen zijn niet vriendelijk.

Reactie MZC
Beste meneer, Wij betreuren het dat u ontevreden bent over onze tandartspraktijk. Sinds 2014 hebben we een nieuw team met 4 tandartsen, 2 mondhygiënisten en 3 preventie assistenten. Helaas kan het wel eens voorkomen dat er een fout gemaakt wordt aan de balie. Op het moment dat wij hiervan op de hoogte zijn of gesteld worden, lossen wij dit altijd op door bijvoorbeeld extra ruimte te creëren bij één van onze tandartsen. Op dit moment kan iedereen binnen een week terecht bij één van onze tandartsen. Bij de mondhygiënisten en preventie assistenten duurt dat iets langer, waardoor we per 1-7-2017 het team uitbreiden met een nieuwe behandelaar. Graag ontvangen we uw gegevens, zodat we contact met u op kunnen nemen om een passende oplossing te vinden. U kunt uw mail richten naar info@mzcoosterparklaan.nl en wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Team MZC Oosterparklaan
Naam:
Geslacht: vrouw
Datum:
Beveelt u dit bedrijf aan: nee
Samenwerkende Mondzorgcentra MZC Noordsingel
star star star star star 6/10
Beoordelingen Samenwerkende Mondzorgcentra oAuth
Slecht ervaring. Moest meerdere malen in 1j tijd terug voor een vulling die eruit viel. Soms na 1 werk terug en kreeg een rekening, die ik niet voor heb betaald. Geen goede informatie. Mensen zijn wel vriendelijk

Heeft u nog verbeterpunten/tips?
Beter informeren.

Reactie MZC
Geachte mevrouw, Wij betreuren deze situatie ten zeerste en willen graag met u in contact komen. Zou u via info@mzcnoordsingel.nl willen laten weten hoe wij in contact met u kunnen komen? We hopen van u te horen. Groet, Het team van Noordsingel
Naam:
Geslacht: man
Datum:
Beveelt u dit bedrijf aan: nee
Samenwerkende Mondzorgcentra MZC Vlaardingen
star star star star star 6/10
Beoordelingen Samenwerkende Mondzorgcentra oAuth
Om het half jaar een reperatie is wel veel voor een prothese van een jaar oud en dan nog een rekening krijgen . Dit was dan ook mijn laatste bezoek .Nog nooit mee gemaakt
Naam:
Geslacht: vrouw
Datum:
Beveelt u dit bedrijf aan: ja
Samenwerkende Mondzorgcentra MZC Soesterberg
star star star star star 8/10
Beoordelingen Samenwerkende Mondzorgcentra oAuth
Fijne praktijk, en fijne tandarts.
Naam:
Geslacht: man
Datum:
Beveelt u dit bedrijf aan: nee
Samenwerkende Mondzorgcentra MZC Amersfoort
star star star star star 2/10
Beoordelingen Samenwerkende Mondzorgcentra oAuth
een kopie van mijn email aan afdeling Amersfoort . voor dit geval had ik ook al een keer een onterechte rekening omdat een vulling helemaal verkeerd was geplaatst , hier van kreeg ik wel mijn geld terug . maar van de kopie hieronder het geval werd ik elke keer in de wacht gezet met het smoesje wij gaan informeren, dus niet kortom gewoon slecht voor de cliënt en je weet soms gewoon niet wie nu je tandarts is . T.a.v. mevr. Van Pronk Na een lange looptijd over een ten onrechte betaalde rekening , info staat onder mijn dossier waar ik elke keer te horen kreeg , ik informeer en u hoort als ik terug bel. Dus niet ,u komt uw toegezegde afspraken niet na en ik heb het gevoel dat ik opgelicht ben. Wij gaan mijn vrouw ( 29-12-1958) en tot eind mei op vakantie hierna gaan wij op zoek naar en eerlijke tandarts . U hoort op het moment als wij hem gevonden hebben wanner wij bij u opzeggen met welke datum en waar onze gegevens naar toe moeten gestuurd worden. Gr. John en karin van Dijkhuizen Aldegondestraat 78 3817aw Amersfoort

Heeft u nog verbeterpunten/tips?
ander p[ersoneel

Heeft u opvallende sterke punten?
nee
 

© 2016, Samenwerkende Mondzorgcentra.

Alle rechten gereserveerd.